The Hospitality Firm

corporate.

Aanpak.

Goed ontwikkelde en sterk uitgevoerde concepten in gastvrijheid dragen altijd bij aan resultaat. Dat geldt ook zeker voor de corporate en grootzakelijk omgeving. Zeker wanneer we kijken naar de veranderingen van bijvoorbeeld kantoorgebruik, elkaar ontmoeten, samenwerken en gasten ontvangen, kan gastvrijheid bijdragen aan het tevreden houden van zowel relaties als medewerkers. Daarom passen wij onze ervaring uit de hotelindustrie toe op gastvrije concepten in de corporate en grootzakelijke omgeving. 

“Gastvrijheid draagt altijd bij aan resultaat.”

– The Hospitality Firm –

goed Doordachte concepten.

Gastvrije concepten voor de corporate en grootzakelijke omgeving bouwen we op rondom de beleving van relaties, cliënten, klanten en medewerkers. Deze beleving sluiten we aan op het karakter van het bedrijf en de bedrijfsmatige doelstellingen. Dit gecombineerd met bewustwording in verantwoordelijkheid maakt dat gastvrije concepten altijd bijdragen aan resultaat, mits hospitality management daadwerkelijk op de agenda staat.

Management.

Hospitality Management is een manier van leven, een mentaliteit gecombineerd met zakelijk inzicht waarop de juiste keuzes gemaakt kunnen worden. Daarom kan gastvrijheid bijdragen aan resultaat. Dit doen we door het HR- en marketing beleid af te stemmen op de operatie waardoor resultaten bereikbaar worden, zowel in kwaliteit als financieel.

Download.

Interesse in onze werkwijze? Download dan hieronder onze infographic en neem contact met ons op. We bespreken graag hoe we u verder kunnen helpen.

Wie ging u voor.

Een klein overzicht van onze clienten en partners.