Contact? Hebben we graag!

Een positieve gastvrije beleving heeft zonder twijfel invloed op het succes van uw organisatie en draagt bij aan resultaat. Maar waar te beginnen? Het is een veelomvattend onderwerp waarin u zich op verschillende vlakken kan onderscheiden. Als partner in gastvrijheid kunnen wij u vanuit The Hospitality Firm ondersteunen en de ultieme gastvrije beleving voor uw bedrijf creëren. Wij kunnen de customer experience binnen uw organisatie vormgeven en perfectioneren, food & beverage faciliteiten (door)ontwikkelen, de gastvrije belevenis rondom meetings & events optimaliseren en de kwaliteit in uitvoering toetsen en waar nodig verbeteren. Uw zakelijke gastvrijheid onder controle in concept en uitvoering, zodat u maximaal resultaat kan realiseren.


 

Customer Experience

Bijdragen aan resultaat.

Food & Beverage

In concept & uitvoering.

Meetings & Events

Altijd doeltreffend.

thf hospitality model2Elke interactie, elk contactmoment, die mensen met én in uw organisatie hebben, hebben invloed op hun beleving. Dit geldt niet alleen voor externe relaties en opdrachtgevers, maar ook voor uw collega's, de interne relaties. Het is een open deur om te benoemen dat een goede, of zelfs ultieme, gastvrije ervaring bijdraagt aan de loyaliteit van deze interne en externe relaties. Loyaliteit die zich vertaald naar uw resultaat. Het is interessant om te beseffen dat de customer experience al begint bij het eerste contact, bij een email, bij een eerste (online)kennismaking of tijdens een telefoongesprek. Vanaf het eerste contactmoment is de customer journey begonnen. Een reis waarin gastvrijheid een overtreffende positieve ervaring kan leveren, waarin de relatie met uw organisatie centraal staat. 
Ons doel is het creëren van een optimale gastvrije beleving tijdens elk contactmoment voor alle belanghebbenden, passend bij de identiteit en doelstellingen van uw organisatie. Een customer experience goed uitgedacht in een sterk concept, en perfect uitgevoerd door uw mensen, is wat The Hospitality Firm voor uw organisatie kan betekenen.


Afbeeldingen website pagina corporate..De bakermat van gastvrijheid is misschien wel terug te vinden in gastronomie; eten & drinken. De juiste food & beverage concepten, passend bij de identiteit van uw organisatie, dragen sterk bij aan de beleving van uw relaties. Sterker nog, het draagt bij aan de gezondheid en welzijn van mensen. En menig organisatie propageert dat gezondheid, vitaliteit, belangrijk is. Maar hoe zijn de food & beverage faciliteiten binnen uw organisatie daadwerkelijk ingericht? Goede food & beverage concepten hebben ook een enorm sociaal karakter en dragen bij aan verbondenheid en team spirit. Ook hier geldt dat voor zowel de interne als de externe relaties. Denk eens aan een vlotte espressobar, echt goede koffie faciliteiten, een restaurant waar je de lunch gebruikt, en fijne voorzieningen tijdens meetings & events. Absoluut het onderscheidende vermogen voor medewerkers en het visitekaartje voor uw relaties wanneer zij op bezoek komen. Deze food & beverage concepten kunnen wij niet alleen ontwikkelen, maar ook met de juiste partners uitvoeren.

Afbeeldingen website pagina corporate.Ook meetings & events zijn een belangrijk onderdeel van hoe relaties uw organisatie ervaren. Er worden nogal wat vergaderingen, presentaties, pitches, netwerk bijeenkomsten, symposia en congressen georganiseerd. Vooral met een zakelijk karakter, nog los van evenementen met een meer feestelijk thema. Maar is een zaaltje met een beamer en een kan lauwe koffie nou echt het beste wat we kunnen leveren? Zeker niet! Juist de meetings & events bieden een uitgelezen kans om een positieve en overtreffende customer experience te bieden. The Hospitality Firm kan op basis van uw identiteit, normen en waarden, een passende beleving vormgeven. Uitgevoerd door bevlogen mensen uit uw eigen organisatie of door flexibele partners.
Wanneer de complete customer journey is vormgegeven, alle contactmomenten gastvrij worden uitgevoerd, en de beleving een overtreffende ervaring is, dan toetsen we de kwaliteit. Niet eenmalig, maar over een langere termijn, zodat we kwaliteit in 
uitvoering kunnen borgen.



 

Waanzin is steeds opnieuw hetzelfde doen, en dan verschillende uitkomsten verwachten. - Albert Einstein -

Graag komen we
persoonlijk kennismaken.
Samen bespreken we dan de
mogelijkheden voor uw organisatie.

Plan een afspraak