The Hospitality Firm
marketing
Aanpak.
Horeca- en gastvrije concepten worden succesvol wanneer de marketingstrategie aansluit bij de ambities. Voordat een marketingstrategie uitgevoerd kan worden starten we eerst met het vormgeven van een huisstijl die het concept ondersteund in onderscheidend vermogen. Een grafische vormgeving van het merk waarbij we nadenken over alle onderdelen van presentatie, zowel online als offline. Wanneer de visuele identiteit goed is vormgegeven, starten we met het ontwikkelen van een creatieve uitvoerbare strategie met conversie als hoofdthema.
“I love it when a plan comes together!”
– John “Hannibal” Smith –
Goed Doordachte concepten.
Bij een conversie-gedreven marketingstrategie zetten we realistische KPI’s die bijdragen aan de doelstellingen. Deze KPI’s zoeken we ondermeer in tevredenheid en actieve betrokkenheid van gasten. Wanneer loyaliteit naar het concept vanuit gasten groeit kunnen we sturen op conversie in termen van herhaalbezoeken, up-service en besteding. Online en offline marketing komt samen in een creatief uitvoerbaar plan waarbij een sterk CRM beleid centraal staat.
Management.
Marketing management voor horeca- en gastvrije concepten is meer dan alleen het plaatsen van social media posts. Zo hebben ook de zichtbaar- en vindbaarheid van het concept, de betrokkenheid van gasten, kwaliteit en ontwikkeling in assortiment, prijsstrategie en sales-activiteiten hebben continu aandacht nodig. Een compleet en uitvoerbaar marketingplan vraagt om pro-actief management.
Download.
Interesse in onze werkwijze? Download dan hieronder onze infographic en neem contact met ons op. We bespreken graag hoe we u verder kunnen helpen.
Wie ging u voor.
Een klein overzicht van onze clienten en partners.